Advertisement

אברה מנגיסטו חמאס : חודשו המגעים לעסקה אין בידי חמאס חיילים חיים סרוגים - חמאס ניסה להונות את ישראל והשיב בחיוב , אנשי חמאס אמרו שיעבירו את האתיופי, כפי שכינו את מנגיסטו.

אברה מנגיסטו חמאס : חו×"שו ×"מ×'עים לעסק×" אין ×'×™×"×™ חמאס חיילים חיים סרו×'ים - חמאס ניסה להונות את ישראל והשיב בחיוב , אנשי חמאס אמרו שיעבירו את האתיופי, כפי שכינו את מנגיסטו.. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי. העצרת, תחת הכותרת הנוער מתאחד למען אברה. חמש שנים שמשפחתו לא יודעת באיזה תנאים הוא. מאחורי השיר של שלומי ועדן מסתתר סיפור מצמרר. דוח חדש של human rights watch קובע כי השניים הם ללא ספק מתמודדי נפש, ועל ארגון הטרור לשחררם | עד כה נמנעו ארגוני זכויות אדם מהתערבות פומבית בנושא, ובמטה לשחרור אברה מנגיסטו מקווים כי זה סימן לבאות.

משפחת מנגיסטו וקבוצת החברים למען אברה. כיצד יש אזרח ישראלי שמוחזק בידי חמאס ולא שומעים עליו בתקשורת? 1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. כל כמה חודשים חמאס מפרסם הקלטה של ''חיילים'' שנמצאים בשבי שלו, ומשום מה בחלק מהפעמים זה זוכה להתייחסות בתגובה להודעה מספר 0. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס.

משפחות שאול מנ×'יסטו ו×'ול×
משפחות שאול מנ×'יסטו ו×'ול×"ין מפסיקות לשתוק כיפ×" from www.kipa.co.il
ממשפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי דבריו של בלום אינם נכונים וכי הם חמורים בעיניהם. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: בעקבות התערבותה, רק אחרי כשבועיים הגיע לראשונה נציג הממשלה לפגוש את המשפחה, וסיפר כי אברה מוחזק בידי חמאס. חכ פנינה תמנו שטה סיפרה הערב על היום בו שמעה שאזרח ישראלי בן העדה האתיופית, אברה מנגיסטו, מוחזק בידי חמאס בעזה.חזקי ברוך 21/01/2020 22:57. כיצד יש אזרח ישראלי שמוחזק בידי חמאס ולא שומעים עליו בתקשורת? נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם.

בתחילה התקבל מידע שלפיו הוא בידי חמאס אך כעת לא ידוע היכן הוא ■ טרם הותרו לפרסום פרטים על נסיבות היעלמו של הישראלי הנוסף.

ביבי לעג לנכה סובל אברה מנגיסטו שלא הזכיר אותו בנאומו באום ובאף נאום כמעט והביא לאום הורים של חללים מתים ואת משפחת מנגיסטו השאיר בבית. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. חמאס ניסה להונות את ישראל והשיב בחיוב , אנשי חמאס אמרו שיעבירו את האתיופי, כפי שכינו את מנגיסטו. מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו). אורון שאול, אברה מנגיסטו והדר גולדין. בעקבות התערבותה, רק אחרי כשבועיים הגיע לראשונה נציג הממשלה לפגוש את המשפחה, וסיפר כי אברה מוחזק בידי חמאס. אברה מנגיסטו, בן 28 מאשקלון, תועד בספטמבר 2014 חוצה רגלית את הגבול לעזה. חמש שנים שמשפחתו לא יודעת באיזה תנאים הוא. ממשפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי דבריו של בלום אינם נכונים וכי הם חמורים בעיניהם. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי. בתחילה התקבל מידע שלפיו הוא בידי חמאס אך כעת לא ידוע היכן הוא ■ טרם הותרו לפרסום פרטים על נסיבות היעלמו של הישראלי הנוסף. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: נציגי ארגון חמאס סיפרו בראיון לרשת 'אל גזירה' כי דחו הצעה ישראלית לחילופי השבויים בעזה:

בלעדיכם זה לא יוכל לקרות. כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. לפי אלמנש, כיום בת 22, לפני שאברה חצה את הגבול לרצועת עזה, הוא היה נעדר פעמיים, ובכל פעם המשטרה החזירה אותו. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם.

שנתיים לחטיפת א×'ר×
שנתיים לחטיפת א×'ר×" מנ×'יסטו ×"קול ×"×™×"ו×"×™ from hakolhayehudi.co.il
חמש שנים שמשפחתו לא יודעת באיזה תנאים הוא. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס. חכ פנינה תמנו שטה סיפרה הערב על היום בו שמעה שאזרח ישראלי בן העדה האתיופית, אברה מנגיסטו, מוחזק בידי חמאס בעזה.חזקי ברוך 21/01/2020 22:57. אחיו של אברה, אילן מנגיסטו, שהשתתף בפגישה, אמר בריאיון ליעקב אייכלר בכאן הלילה כי הפגישה הייתה מאוד מהצד הישראלי נמסר כי המשתתפים ביקשו מיור הרשות הפלסטינית סיוע בשחרורו של מנגיסטו וקבלת אות חיים ממנו. איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. הבוקר (חמישי) הותר לראשונה לפרסום כי אזרח ישראלי, אברהם מנגיסטו, בן העדה האתיופית, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים. נציגי ארגון חמאס סיפרו בראיון לרשת 'אל גזירה' כי דחו הצעה ישראלית לחילופי השבויים בעזה: 1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה.

ממשפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי דבריו של בלום אינם נכונים וכי הם חמורים בעיניהם.

אימו של אברה מנגיסטו, אגרנש מנגיסטו, אמרה בתגובה להקלטה: ביבי לעג לנכה סובל אברה מנגיסטו שלא הזכיר אותו בנאומו באום ובאף נאום כמעט והביא לאום הורים של חללים מתים ואת משפחת מנגיסטו השאיר בבית. במלואת חמש שנים להחזקתו בשבי חמאס, בני משפחה תנועות נוער ופעילים חברתיים מארגנים הערב (ראשון) עצרת הזדהות עם הצעיר אברה מנגיסטו. בעקבות התערבותה, רק אחרי כשבועיים הגיע לראשונה נציג הממשלה לפגוש את המשפחה, וסיפר כי אברה מוחזק בידי חמאס. אגרנש, אמו של אברה מנגיסטו בעקבות פרסום הקלטת על השבוי הישראלי: ממשפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי דבריו של בלום אינם נכונים וכי הם חמורים בעיניהם. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: אימו של אברה מנגיסטו מגיבה להקלטה של חמאס: המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. כשהגיע למעבר התברר שמדובר באזרח. בתחילה התקבל מידע שלפיו הוא בידי חמאס אך כעת לא ידוע היכן הוא ■ טרם הותרו לפרסום פרטים על נסיבות היעלמו של הישראלי הנוסף. משפחת מנגיסטו וקבוצת החברים למען אברה.

1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. אימו של אברה מנגיסטו מגיבה להקלטה של חמאס: בלעדיכם זה לא יוכל לקרות. אחיו של אברה, אילן מנגיסטו, שהשתתף בפגישה, אמר בריאיון ליעקב אייכלר בכאן הלילה כי הפגישה הייתה מאוד מהצד הישראלי נמסר כי המשתתפים ביקשו מיור הרשות הפלסטינית סיוע בשחרורו של מנגיסטו וקבלת אות חיים ממנו.

מט×
מט×" ×"מא×'ק לשיחרור א×'ר×" מנ×'יסטו Free Avera Mengistu Photos Facebook from lookaside.fbsbx.com
כל כמה חודשים חמאס מפרסם הקלטה של ''חיילים'' שנמצאים בשבי שלו, ומשום מה בחלק מהפעמים זה זוכה להתייחסות בתגובה להודעה מספר 0. כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו. כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף. אימו של אברה מנגיסטו, אגרנש מנגיסטו, אמרה בתגובה להקלטה: מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו). הוא עלה לישראל בגיל חמש והמשפחה עברה לשכונת. נציגי ארגון חמאס סיפרו בראיון לרשת 'אל גזירה' כי דחו הצעה ישראלית לחילופי השבויים בעזה: איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה.

אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום:

שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: דוח חדש של human rights watch קובע כי השניים הם ללא ספק מתמודדי נפש, ועל ארגון הטרור לשחררם | עד כה נמנעו ארגוני זכויות אדם מהתערבות פומבית בנושא, ובמטה לשחרור אברה מנגיסטו מקווים כי זה סימן לבאות. העצרת, תחת הכותרת הנוער מתאחד למען אברה. במלואת חמש שנים להחזקתו בשבי חמאס, בני משפחה תנועות נוער ופעילים חברתיים מארגנים הערב (ראשון) עצרת הזדהות עם הצעיר אברה מנגיסטו. אימו של אברה מנגיסטו, אגרנש מנגיסטו, אמרה בתגובה להקלטה: גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל. אגרנש, אמו של אברה מנגיסטו בעקבות פרסום הקלטת על השבוי הישראלי: איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. אברה מנגיסטו (צילום באדיבות משפחת מנגיסטו). חכ פנינה תמנו שטה סיפרה הערב על היום בו שמעה שאזרח ישראלי בן העדה האתיופית, אברה מנגיסטו, מוחזק בידי חמאס בעזה.חזקי ברוך 21/01/2020 22:57. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. בלעדיכם זה לא יוכל לקרות. בתחילה התקבל מידע שלפיו הוא בידי חמאס אך כעת לא ידוע היכן הוא ■ טרם הותרו לפרסום פרטים על נסיבות היעלמו של הישראלי הנוסף.

מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו) אברה מנגיסטו. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות.

Posting Komentar

0 Komentar